דני יתום פורש: "לא יצאתי למסע על מנת לסדר לעצמי ג'וב"

    איתי גדסי No Comments on דני יתום פורש: "לא יצאתי למסע על מנת לסדר לעצמי ג'וב"

    יו"ר מפלגת ותיקי ישראל דני יתום הודיע על פרישה מהמירוץ: "מתוך אחריות ותחושת שליחות אני מודיע היום שמפלגת ותיקי ישראל לא תרוץ בבחירות הקרובות. אני קורא לחבריי – זה הזמן לאיחוד גדול במרכז שמאל"

    דני יתום צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת ותיקי ישראל דני יתום הודיע היום (רביעי) על פרישה וקרא לכל מחנה גוש השמאל לחבור תחת מנהיגותו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

    "מאז שהכרזתי על הקמת מפלגת ותיקי ישראל זכינו לתמיכה ואהדה של עשרות אלפי ישראלים. האמנתי שאנו בכיוון הנכון וש-1,350,000 האזרחיות והאזרחים הוותיקים יקבלו ייצוג ראוי בכנסת. מסיבות של העדר תקציב נאלצנו להפסיק את רוב מאמצי הקמפיין שלנו לפני כשבועיים, ומאז עסקתי ימים כלילות בניסיונות חיבור עם גורמים פוליטיים אחרים שלצערי לא ראו את הדחיפות והחשיבות של סוגיית האזרחים הוותיקים", כתב יתום.

    יתום הוסיף: "לא יצאתי למסע הזה על מנת לסדר לעצמי ג'וב, אלא כדי לסייע לאזרחים הוותיקים שזקוקים לכח משמעותי בבית המחוקקים. מתוך אחריות ותחושת שליחות אני מודיע היום שמפלגת ותיקי ישראל לא תרוץ בבחירות הקרובות. אני קורא לחבריי, בני גנץ, רון חולדאי, עופר שלח, ירון זליכה, ניצן הורוביץ ולחברתי מירב מיכאלי- זה הזמן לאיחוד גדול במרכז שמאל תחת מנהיגותו של יאיר לפיד שביכולתו להוביל את המחנה המאוחד לשינוי מנהיגותי היסטורי".



    0 תגובות